Yorum yok :-)

Comments

Anonymous said…
abicim yogaya başladın galiba,ama gulduğune göre yogayımı eleştırıyorsun bakalım?

meryem
MeltemAndSuki said…
abimiz diye demiyom valla ermis adam! bencede yorum yok , kim bilir neler dusunuyordu:-) ben fotografi cekeni tebrik ediyorum..

meltem
Anonymous said…
valla yoga mı bilmem...hanımdan fırçayı yemiş.. sakin ol sakin ol kendine hakim ol gibi bir hava sezindim.

orhan alemdar
Anonymous said…
Aslinda gene dunyayi kurtarmaya hazirliyordum kendimi ama gercegi soylemek gerekirse olay o gun soyle gelisti: Mertol ve Artun ile bizim evde oturmus bir yandan guzel guzel Super-Bowl macini seyrediyor, bir yandan da pizalarimizi yiyorduk, bir ara pizayi fazla kacirmis olmaliyim ki (ve de sanirim macda cok heyecanliydi) kendi kendime, "o son dilimi yemeyecektin bulent, soyle biraz meditasyon yap da bari sindirmeye iyi gelsin hemde Mertol gibi kenarda uykuya dalma ve guzelim reklamlari ve maci kacirma" diye dusunuyordum ki, Biriz beni hemencecik cekmis. Hanimdan firca yemis olaylari vallahi yok :-)

bulent

Popular Posts