Duyuru :-)



Kalifornia'nin bu guzel gunesli bir ogleden sonrasinda, havanin tadini cikarmak icin puromu yakip balkona ciktim. Az sonra yanima gelen esim Biriz, bana kalp seklinde pembe renkli bir kutuyu uzatip, "sana cok degerli bir hediyem var" dedi. Dogal olarak bu Valentine gununde belki de benim ona boyle bir hediye sunmam gerekiyordu ama Biriz bu konularda benden hem daha duyarli hemde daha hizli. Kutuyu acarken ,"canim buna hic gerek yoktu..." diye soylenirken, kutunun icinde bir cift bebek ayakkabisini fark ettim....

Evet, Biriz ve ben bir bebek bekliyoruz. Bu mutlu animizi bizi seven herkesle paylasmak istedik. Hayatimizin bu yeni asamasinda,biraz saskin ama cok mutluyuz.

Tum sevenlerimize duyurulur

Biriz & Bulent

Not: Gonderdiginiz tum mesajlar ve ettiginiz tum telefonlar bizi coook mutlu etti. Bu kadar cok kisinin bizim adimiza sevinecegini tahmin bile edemezdik. Cok sansliyiz. Tekrar tesekkurler.

Comments

Anonymous said…
Biriz böyle seyleri anlatirken cok duygulanirim... bakiyorum sen de hafif ona cekmissin... dünyanin en güzel mucizesinin haberini paylaştıgınız için asıl biz tesekkür ederiz... sizi çok opuyorum. pirinç-bezelye-cilek-portakal, kavun... bicimindeki gelismenin her gunu cok kiymetli, tadini cikarin... Nil
MeltemAndSuki said…
Canlarim
Haberin ilk duyan ben oldugum icin sanirm acaip sansliyim. Biriz telefonda 2006 cok farkli gececek derken, durumu anlamayip nasil yani derken, hala oluyorsun dedi. Araba kulaniyordum bir ciglik atip, kenara cekmek zorunda kaldim:) cok mutluyum ikiniz icinde, hem hala hem teyze oluyorum bu yil ne mutlu bana. Sanirim 'kucuk kardes' lakabimi kaybetmek uzereyim..sizi cok seviyorum
kucuk kardes
Anonymous said…
Sevgili Biriz ve Bulent,
Sizin icin ne kadar mutlu oldugumuzu kelimelerle nasil anlatirim hic bilmiyorum. Sanirim haberi ilk duydugum anki yuz ifadem hislerimi acikca yansitmistir. Bu harika haberi bizimle paylastiginiz icin tesekkur ederiz. :)

Irem
Anonymous said…
bulent mutlu bir haberimiz var dediğinde hemen anladım bebek beklediğinizi,çünkü aynı sevinci 8 ay önce bizde yaşadık,bu yıl hem anne hem hala olucam ikiside çok keyifli-gerçekten 2006 uğuruyla geldi,bu ayların keyfini çıkar biriz
ikinizide çok öptüm
meryem
Anonymous said…
Merhaba,

Meltem'den bu güzel haberi henüz aldığımdan sizi tebrik etmek fırsatını da yeni yakaladım.Gerçekten Alemdar ailesi için çok çok güzel bir yıl 2006.Neyse Meryem ve siz derken artık Meltem'in de vaktinin geldiği yavaş yavaş göze batıyor:))).(Bana çok kızacak:)Umarım her şey gönlünüzce olur ve umarım bu mutluluğunuz sonsuza dek devam eder.
Sevgiler
Burcu
Anonymous said…
Haberinizi Koh Chang adasinda internet kafede aldim. Cok tebrikler. Wita ile son 6 ayda 2 tane yavru kopegi buyutelim derken bu bebek olayinin neden boyle olaganustu hayat degistirici bir sey oldugunun farkina vardim. Enjoy the experience.

Eylem
glitch said…
Cok sevındım bu mutlu habere, CA'daki bebek nufusu artıyor, volkan miniyı minivan'le degistircekmiş, darısı başınıza! :)
O.
Anonymous said…
MINI'yi minivan ile degistirip LA-SD arasi seferlere basliyorum yakinda :)
Bu arada bugun gorustuk biz ama yine de official olarak tebriklerimi blog'unuza kaydetmek istedim. Bulent'i korkuttum bir suru bisey anlatip. Butun gun sesi cikmadi yazik. eeee, kolay degil tabii...
-volkan
Anonymous said…
abim selamlar, ve tabi ki degerli esi, henuz tanisamadigimiz Biriz hanimefendiler;
guzel haberi az once Meltem den aldim, bu sayfaya girince de hediye resmini gordum ve cok sevindim sizlerin adina... hayirli, ugurlu olsun mu denir ne denir bilemiyorum ama olabilecek tum guzel duygularimi almanizi temenni ederim... saygilar... MURAT GUL
Anonymous said…
hiii ne harika bir haber! ben ne zamandir boyle bir haber gelir oralardan artik diye bekliyordum ama ne yazik ki cok gec ogrendim... new york'taydım ben de ve eren ve elifle sürekli senin kulaklarını çınlattık Birizcim... Keşke yakın olsaydı, onu da görseydik diye.... Meğer bu arada büyük haberi kaçırmışız :) tebrik ediyorum ikinizi de cok heyecanli... ben goremeyecek miyim yegeni yaaa :((

Popular Posts