Son zamanlarda neler yaptik ?


Bir sabah bir uyandik ve baktik ki tam 6 ay olmus evleneli ! Nasil? Ne zaman? Ne oldu? Valla tam anlayamadik.

Zaman hizla akip geciyor. Ama bu 6 ayin icine de pek cok sey sigdirmisiz yani :

1. Meryem ve Ugur'un mujdeli haberi. (Zaten kendimize gelmemiz 1 hafta surdu)
2. Pinar ve Volkan'in mujdeli haberi (Ona da bir hafta diyelim)
3. Meltem'in Thanksgiving ziyareti. (Hazirligi, gelmeden yasadigimiz heyecan, buralara gelisi, kalisi, gidisinin uzuntusu vs. derken tum bu ziyaret 1 ayimizi aldi)
4. Brz'in Turkiye'ye gidisi (Tam 5 bucuk hafta. Bulent her gununu saymis. Calisma odasinin duvarlarina centik atmis. Brz eve donunce bu olaya cok kizmis. Boya badana derken tum bu ayrilik tam 5 bucuk hafta surmus)
5. San Fransisco gezimiz. (Ahmet ve Aysegul dugunu. Meltem hep beraber oralardaydik :-) )
6. Brz duzenli spor yapmaya basladi.
7. Bul duzenli spor yapacagina dair kendi kendine soz verdi. (Bu konuda hala bir gelisme yok)
8. Turkiye alisverisleri (Cok vakit aliyor!) Ozellikle bebek esyalari alirken kendimizden gectik :-)
9. Aksam yemekleri, sinema, okyanus yuruyusleri (bu yuruyusleri eskiden daha sik yapardik, gun batimi seyredislerini de. Ne hikmettir son 6 ayda pek vakit ayiramadik buna)

ve daha aklimiza gelmeyen pek cooook sey...

Comments

Anonymous said…
Ilk comment benden olsun. Pinar'lar ve Meryem'lere tebrikler. King Kong'u gormediniz mi daha? It is cool.

Eylem
Anonymous said…
teessüf ederiz bizim sevincimizde 1 hafta sürmüş

meryem-uÄŸur
Brz said…
Cok sevindim(k), bu blog isi gercekten ise yariyor ! Hosgeldiniz hepiniz :-)
Brz & Bul
Anonymous said…
eveeettt ben o alti aya en iyi sekilde tanik oldum. 2006 yili bebk yili olucak super..amaa Biriz ve Bulentcigim benim yeterlilik sinavini verip PhD candidate olmami hayatinizda son 6 ayda olan onemli olaylardan saymamissiniz yaa kirildim haberiniz ola..bunun disinda bloggggg'umuz hayirli olsun:)
Anonymous said…
bu arada usteki blogun sahibi benim , Meltem:) the suki

Popular Posts